FAQ - najczęstsze pytania

1. Nie jestem pewny, na który produkt się zdecydować…

Żaden problem! Skontaktuj się z nami mailowo (info@fotopulapka.pl) lub telefonicznie (666 529 779), a my doradzimy Ci najlepiej, jak potrafimy! Nasi pracownicy to praktycy – nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z łowiectwem albo ogrodnictwem, z przyjemnością pomogą Ci dokonać odpowiedniego wyboru.


2. Ile dni trwa realizacja zamówienia?

Produkty, które mamy na magazynie zwykle wysyłamy w ciągu 24-48 godzin. Ze względu na szeroki oferowany asortyment, może się zdarzyć, że w danej chwili będziemy oczekiwać na dostawę i realizacja zamówienia może potrwać kilka dni – w takim przypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą mailowo, by Cię o tym poinformować i wspólnie ustalić dalszy plan działania.


3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Do wyboru są dwie opcje płatności – za pobraniem (płatność u kuriera) lub przelew bankowy. Zamówienia pobraniowe wysyłane są „od ręki”. W tym drugim przypadku prześlemy Ci na maila fakturę proforma, na której znajdą się wszystkie niezbędne do dokonania płatności dane. Zamówienie realizujemy po zaksięgowaniu płatności na koncie.


4. Pomyliłem/łam się podczas składania zamówienia, co zrobić?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami mailowo (info@fotopułapka.pl) lub telefonicznie (666 529 779 i poinformuj nas o pomyłce, zanim wyślemy Twoją paczkę.


5. Jak mogę zrezygnować z zamówienia?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami mailowo (info@fotopulapka.pl) lub telefonicznie (666 529 779) i poinformuj nas o anulowaniu zamówienia, zanim zostanie ono wysłane. Jeżeli nie zdążysz, przysługuje Ci 14 dni na zwrot towaru. Dokładne informacje na temat zwrotów znajdziesz w zakładce Zwroty i reklamacje.


6. Jak dokonać zwrotu zamówienia?

Jeżeli z jakiegoś powodu zakup okaże się nietrafiony, masz 14 dni aby odstąpić od umowy i dokonać zwrotu kupionego towaru. Pobierz wzór odstąpienia od umowy (tutaj), wypełnij i dołącz do odsyłanego towaru. Zwróć uwagę, aby odesłać przesyłkę na właściwy adres (Katowicka 157, 43-400 Cieszyn), a wysyłane produkty były odpowiednio zabezpieczone! Zwrot pieniędzy nastąpi po otrzymaniu przez nas przesyłki z odstąpieniem od umowy. Pamiętaj, że odsyłany towar nie powinien być używany.


7. Co w przypadku, gdy towar dotarł do mnie uszkodzony?

Pamiętaj, że każdą przesyłkę najlepiej otwierać w obecności kuriera! Można wtedy spisać oświadczenie o uszkodzeniu przesyłki, które ułatwi nam rozwiązanie sprawy z firmą kurierską. Jeżeli przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, napisz do nas maila na adres info@fotopulapka.pl z opisem zaistniałej sytuacji oraz zdjęciem ukazującym uszkodzenia. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej, informując o dalszym postępowaniu.


8. Czy zostanę powiadomiony przez kuriera o nadchodzącej dostawie?

Podamy firmie kurierskiej Twój numer telefonu, jednak nie mamy żadnego wpływu na to, czy kurier dostarczający przesyłkę wykona telefon. Najczęściej zależy to od polityki danej firmy kurierskiej lub od dobrej woli kuriera.


9. Czy muszę zakładać konto w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

Żeby złożyć zamówienie nie trzeba zakładać konta.


10. Czy mogę dokonać zakupów stacjonarnie?

Tak! Sklep stacjonarny mieści się przy ulicy Katowickiej 157 w Cieszynie i chętnie się tam z Tobą spotkamy. Jeśli chcesz jednak zakupić konkretny produkt, zadzwoń do nas wcześniej i upewnij się, że mamy go na miejscu – ze względu dużą na ilość oferowanego towaru, nasz główny magazyn mieści się w innej lokalizacji.

 

Hore